Nowa identyfikacja wizualna

2017-09-06
Kastu International, działające na terenie Polski oraz Litwy zmienia identyfikację wizualną.

Nowy wizerunek wpłynie na zmianę w komunikowaniu wartości, jakie chce przekazać Nasza organizacja. Chcemy zwrócić uwagę na to, że z Kastu nie tylko wyjeżdżasz za granicę, ale znajdujesz też miejsce idealne dla Ciebie. Miejsce, w którym rozwiniesz swoje talenty.

Rozwiń skrzydła…

Stylistyka nowego logo i nowe hasło “Rozwiń skrzydła” odwzorowuje wartości wyznawane przez Kastu i lepiej obrazuje ważną życiową decyzję, jaką jest wybór kierunku studiów.

Kiedy młody człowiek kończy szkołę średnią, cały świat staje przed nim otworem. Ten młody człowiek musi wtedy podjąć bardzo ważną decyzję – gdzie odleci, gdzie będzie studiować, dobrze się bawić, spotykać nowych znajomych, gdzie pozna siebie samego na nowo!

Kastu International ma 12 lat doświadczenia w pomocy przy dokonywaniu tej ważnej decyzji – aby była jak najbardziej przemyślana i podjęta ze świadomością tego, jaki będzie mieć wpływ na przyszłą karierę zawodową.

Rolą Kastu jest nie tylko dopilnowanie, aby młoda osoba dostała się na studia, na których otrzyma dużą dawkę zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, ale żeby znalazła miejsce, w którym będzie mogła budować swoją osobowość.

Symboliczne logo Kastu, ptak z rozpostartymi skrzydłami, przedstawia wyfrunięcie z domu, rozwinięcie skrzydeł i podróż ku nowym celom i wyzwaniom.

Konrad Walczyk, dyrektor Kastu International, powiedział, że razem ze zmianami wizualnymi, Kastu będzie kontynuować swój rozwój i oferować w najbliższej przyszłości jeszcze więcej możliwości rozwoju dla młodych ludzi.