The Bachelor in International Sales and Marketing Management is a 1½ year (90 ECTS) extension of the market economist (AP-degree in marketing management) and similar marketing management programmes.
If you would like to establish a career within marketing, management, sales and business development, the Bachelor in International Sales and Marketing Management is a good choice for you. Particularly if you are interested in the international as well as the strategic aspects.
You will gain knowledge and understanding of relevant theories, the practical application of these, as well as methods relating to sales and marketing management, and you will be able independently to analyse and decide on solutions to problem areas as well as to handle practical and complex tasks within sales and marketing.
International Sales and Marketing Management is a 1.5-year bachelor degree, which includes mandatory subjects, electives, a 3-month internship and a final project.
International opportunities
When studying International Sales and Marketing Management, you have various options for gaining additional international experience. You can study abroad for a semester. We have many partner schools to choose from, or you can find your own.
Furthermore, there is a wide range of short-term international opportunities providing the possibility for students to strengthen their ability to work in a multicultural environment, broaden their international network and develop their skills related to the studies, such as study visits, international marketing and business weeks.
O przyjęcie na studia Top-up mogą ubiegać się osoby, które ukończyły pierwszy stopień studiów (licencjackie lub inżynierskie), lub są na ostatnim roku tych studiów. Przy ubieganiu się o przyjęcie na studia Top-up, należy mieć 120-180 punktów ECTS (z przedmiotów dotychczas zaliczonych na studiowanym lub ukończonym kierunku), dlatego podczas składania dokumentów upewnij się, że masz wystarczającą ilość tych punktów. Studia, które planujesz powinny mieć zbliżony profil do tych kontynuowanych lub ukończonych, ponieważ w procesie rekrutacji kluczowa jest ich zgodność programowa. Kończąc studia Top-up, otrzymasz dyplom studiów pierwszego stopnia.
Wykaz punktów ECTS – osoby, które są jeszcze w trakcie studiów, muszą załączyć wypis punktów ECTS, w którym będzie wykazane, jakie przedmioty były realizowane na studiach oraz ile punktów za nie otrzymano.
Dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich – jeśli jesteś absolwentem wyższej uczelni, nie potrzebujesz wypisu, wystarczy tylko załączyć dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem (w języku angielskim lub oryginał z tłumaczeniem)
Test Kastu z języka angielskiego (jeśli uzyskasz wystarczający wynik z IELTS/TOEFL nie musisz zdawać testu Kastu).
This degree in International Sales and Marketing Management opens the door to a wide range of opportunities for a business career in sales, marketing and export in the international arena. Depending on your interests and chosen electives, you can find employment as a manager, coordinator or project manager, with titles such as sales and marketing coordinator, key account manager, product manager or sales manager.
You will be able to get jobs in Danish companies that have business relations abroad, as well as international ones that export their products to Denmark.
Używamy plików cookies na stronach Kastu aby zapewnić poprawne działanie tej strony i monitorować to w jaki sposób strona jest używana. Kontynuując korzystanie ze strony wyrażasz zgodę na umieszczenie plików cookies opisanych w cookies policy.