Branding & Activation

Uczelnia
Thomas More University of Applied Sciences
Miasto, kraj
Mechelen, Belgium
Czas trwania studiów
3 lata
Zakres programowy
Graphic Design, Communication Sciences, Product design
Koszty studiowania
1116.00 EUR
Język nauczania
English (ENG)
Rodzaj studiów
Bachelor
Rozpoczęcie studiów
Winter intake start date
2024-09-16
2025-02-01
Zakończenie rekrutacji
Winter intake deadline
2025-04-01
2024-11-25
O programie
Wymagania rekrutacyjne
Możliwości kariery

Creatively effective, effectively creative

  • Cap off the final year of your International Communication and Media degree with this specialization track.
  • Are you amazed by the power of brands? Curious to unravel the mechanisms that make them tick?
  • Develop your natural creative abilities and learn how to use it to inspire others.
  • Work in multidisciplinary teams and become experienced in strategic planning, (digital) creation and production, copywriting, art direction, photography, and more.
  • Learn the art of steering the creative process by interpreting creative briefs, understanding and using creative strategies and maintaining deadlines.
  • Develop your strategic instincts and combine them with creativity to generate measurable results, no matter the client, sector, or market.
  • Become a seasoned media and advertising pro, ready to launch your career with top brands and content agencies around the globe.
  • Get practical experience in workshops on graphic design, video editing, web content etc.
  • Take on real-life projects during an international internship.
  • Start this flexible 6-semester programme either in February or September.

Programme structure

  • Phase 1 | Lay solid foundations for international exploration! Pick up the basic knowledge, skills and attitudes you need to unleash your inner communications and media professional. 
  • Phase 2 | Kick-start your international adventure with the spring semester at one of our partner universities abroad. 
  • Phase 3 | Jump-start your career with your international internship while majoring in your choice of either Branding & Activation: Learn how to build brands with the power to inspire consumers around the world or choose for Public & Corporate affairs.

Internships

Take your studies beyond the horizon with an internship either abroad or within an international organisation, institution or agency. Choose between a wide range of internship positions both in Belgium and across the globe. 

For ‘Branding & Activation’ majors, your internship will run from February to June, with the option of adding a Summer Internship after your first or second year. 

 

Wymagania rekrutacyjne
  • Wypis ocen – jeśli wciąż się uczysz i dlatego nie masz jeszcze świadectwa ukończenia szkoły średniej, bardzo ważne jest załączenie wypisu. Szczegółowe informacje na temat sposobu wypełniania tego dokumentu znajdziesz tutaj.
  • Świadectwo dojrzałości – w przypadku ukończenia szkoły średniej nie potrzebujesz wypisu ocen – wystarczy, że do formularza aplikacyjnego załączysz Świadectwo dojrzałości wraz ze świadectwem ukończenia liceum (bądź technikum).

 

Na tej uczelni rozpatrywany będzie tylko jeden kierunek. Jeśli w formularzu aplikacyjnym dodasz kilka kierunków tej uczelni - rozpatrywany będzie tylko ten z najwyższym priorytetem.

 

Przed aplikacją sprawdź wymagania bezpośrednio na stronie uczelni. W przypadku problemów ze znalezieniem szczegółowych, aktualnych wymagań, skontaktuj się z konsultantami Kastu.

 

Wymagania odnośnie języka angielskiego

Spełnienie wymagań w zakresie języka angielskiego można udokumentować w jeden z następujących sposobów:

  • IELTS Academic - 6.0
  • TOEFL - 79 (kod instytucji: C070)
  • Duolingo - 110
  • Brand manager
  • Account manager 
  • Project manager 
  • Commercial advisor 
  • Consultant 
  • Copywriter 
  • Content ninja 
  • Digital planner 
  • Digital creative 
  • E-commerce manager
  • Concept creator 
  • Visual creative 
  • International communication manager 
  • Media planner  
  • Strategic planner 
  • Social media manager