Branding & Activation

Uczelnia
Thomas More University of Applied Sciences
Miasto, kraj
Mechelen, Belgium
Czas trwania studiów
1.5-2 lata
Zakres programowy
Graphic Design, Communication Sciences, Product design
Koszty studiowania
1116.00 EUR
Język nauczania
English (ENG)
Rodzaj studiów
Top-up
Rozpoczęcie studiów
2024-09-16
Zakończenie rekrutacji
2025-04-01
O programie
Wymagania rekrutacyjne
Możliwości kariery
Na ten kierunek mogą aplikować osoby, które kończą/ukończyły w Danii AP Degree z Design, Technology & Business (Branding and Marketing Management) i Design, Technology & Business (Graphics).
Creatively effective, effectively creative
  • Cap off the final year of your International Communication and Media degree with this specialization track.
  • Are you amazed by the power of brands? Curious to unravel the mechanisms that make them tick?
  • Develop your natural creative abilities and learn how to use it to inspire others.
  • Work in multidisciplinary teams and become experienced in strategic planning, (digital) creation and production, copywriting, art direction, photography, and more.
  • Learn the art of steering the creative process by interpreting creative briefs, understanding and using creative strategies and maintaining deadlines.
  • Develop your strategic instincts and combine them with creativity to generate measurable results, no matter the client, sector, or market.
  • Become a seasoned media and advertising pro, ready to launch your career with top brands and content agencies around the globe.
  • Get practical experience in workshops on graphic design, video editing, web content etc.
  • Take on real-life projects during an international internship.
  • Start this flexible 6-semester programme either in February or September.

Programme structure
  • Phase 1 | Lay solid foundations for international exploration! Pick up the basic knowledge, skills and attitudes you need to unleash your inner communications and media professional. 
  • Phase 2 | Kick-start your international adventure with the spring semester at one of our partner universities abroad. 
  • Phase 3 | Jump-start your career with your international internship while majoring in your choice of either Branding & Activation: Learn how to build brands with the power to inspire consumers around the world or choose for Public & Corporate affairs.
Internships

Take your studies beyond the horizon with an internship either abroad or within an international organisation, institution or agency. Choose between a wide range of internship positions both in Belgium and across the globe. 

For ‘Branding & Activation’ majors, your internship will run from February to June, with the option of adding a Summer Internship after your first or second year. 

 

Wymagania rekrutacyjne

Na ten kierunek mogą aplikować absolwenci/osoby które kończą kierunek Multimedia Design, Commerce Management lub Design, Technology & Business (Graphics) (AP Degree) w Danii. Po ukończeniu tego kierunku Top-up uzyska się Professional Bachelor Degree.

  • Świadectwo Dojrzałości i Świadectwem Ukończenia Liceum (bądź Technikum) – załącz do formularza aplikacyjnego Kastu te dokumenty. Nie jest do nich potrzebne tłumaczenie. 
  • Wykaz punktów ECTS – osoby, które są jeszcze w trakcie studiów, muszą załączyć wypis punktów ECTS ze studiów AP Degree, w którym będzie wykazane, jakie przedmioty były realizowane na studiach oraz ile punktów za nie otrzymano. 
  • Dyplom ukończenia studiów AP Degree – jeśli jesteś absolwentem wyższej uczelni, musisz załączyć dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem (w języku angielskim).
     
Na tej uczelni rozpatrywany będzie tylko jeden kierunek. Jeśli w formularzu aplikacyjnym dodasz kilka kierunków tej uczelni - rozpatrywany będzie tylko ten z najwyższym priorytetem.
Wymagania odnośnie języka angielskiego

Spełnienie wymagań w zakresie języka angielskiego można udokumentować w jeden z następujących sposobów: 

  • IELTS Academic
  • TOEFL
  • Duolingo - 110
  • Cambridge (FCE, CAE)
Certyfikat musi być na poziomie co najmniej B2 i może być starszy niż 2 lata.
  • Brand manager
  • Account manager 
  • Project manager 
  • Commercial advisor 
  • Consultant 
  • Copywriter 
  • Content ninja 
  • Digital planner 
  • Digital creative 
  • E-commerce manager
  • Concept creator 
  • Visual creative 
  • International communication manager 
  • Media planner  
  • Strategic planner 
  • Social media manager